Avalon 1 Posted April 9, 2020 Salut. Pentru ca multi dintre noi ne-am lovit de problema modelelor T pentru a inlocui skin-urile playerilor si am evitat aceste modele din cauza bug-urilor, astazi o sa va arat cum sa stergeti modelul T fara sa afectati rularea corecta serverului sau a skin-ului. O sa va prezint cea mai usoara si la indemana metoda de a realiza acest proces care nu ar trebui sa dureze mai mult de 2 minute. Inainte de a incepe, subliniez faptul ca modelele din ziua de azi ocupa mai mult spatiu decat cele facute la inceputurile acestui joc din diferite motive (unul ar fi evolutia programului MilkShape 3D). Sa luam de exemplu seria "Predators" care a avut parte de crearea propriilor modele in Counter-Strike 1.6 acum multi ani. La inceput, un model avea in jur 1-2 mb, dar acum trece de 4 mb, ceea ce nu multe programe suporta compilarea acestor modele care depasesc aceasta valoare. Tot ce trebuie sa faceti e sa descarcati arhiva de mai jos si sa urmati pasii. Hai sa incepem: Descarcare :Â http://www.mediafire.com/file/1ad54awzg2ralcq/Decompiler.rar/file Pasi: 1. Intram in folderul "Decompiler". 2. Observam ca avem 4 fisiere: mdldec.exe studiomdl.exe crysis_red.mdl crysis_redT.mdl Fisierul "mdldec.exe" este decompilatorul, iar fisierul "studiomdl.exe" este compilatorul. 3. Tragem fisierul "crysis_red.mdl" in "mdldec.exe" (il decompilam). Vor aparea ogramada fisiere. 4. Stergem fisierele "crysis_red.mdl" si "crysis_redT.mdl". 5. Cautam fisierul .qc care intotdeauna va purta numele skin-ului, in cazul nostru, cautam fisierul "crysis_red.qc" si il deschidem cu Notepad. 6. Pasul cheie, orice skin care are model T va avea intotdeauna urmatorul cod: -> $externaltextures Cautam si stergem acest cod, dupa salvam si iesim. 7. Tragem fisierul "crysis_red.qc" in "studiomdl.exe" si asteptam sa se realizeze procesul de compilare. 8. Enjoy, skin-ul fara model T este gata. NOTA: Dupa finalizarea procesului de inlaturare a modelului T, skin-ul va avea o marime mai mare. Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...