Lemonadeee 23 Posted September 16, 2019 Pasiva - Hecarim câștigă daune din atac egale cu un anumit procent din viteza sa de mișcare bonus. \ Q - Hecarim spintecă inamicii din apropiere, provocându-le daune fizice. Hecarim spintecă inamicii din apropiere, provocându-le {{ basedamage }} (+60% daune bonus din atac ) daune fizice ({{ miniondamageratio*100 }}% daune împotriva minionilor). Dacă Hecarim îi provoacă daune cel puțin unui inamic atunci când îl atacă, primește un cumul de ''Furie'', reducând timpul de reactivare de bază al acestei abilități cu {{ rampagecooldownreduction }} sec. și crescându-i daunele cu {{ rampagebonusratio*100 }}% pentru o scurtă durată. Acest efect se poate cumula de până la {{ maxstacks }} ori. W - Hecarim provoacă daune magice inamicilor din apropiere pentru scurt timp și se vindecă cu un procent din orice daune suferite de aceștia. Hecarim le provoacă tuturor inamicilor din apropiere 80/120/160/200/240 (+80% puterea abilităţilor) daune magice de-a lungul a 4 secunde. Hecarim este vindecat cu 30% din daunele suferite de acești inamici din orice sursă.Hecarim nu își poate vindeca mai mult de 90/120/150/180/210 viață de la minioni sau monștri. E - Hecarim câștigă viteză de mișcare și se poate deplasa prin unități pentru scurt timp. Următorul lui atac împinge ținta înapoi și provoacă daune fizice suplimentare, în funcție de distanța pe care a străbătut-o de la activarea abilității. Hecarim primește un bonus la viteza de mișcare și se poate deplasa prin unități timp de 4 secunde. Următorul lui atac aruncă ținta în spate, provocându-i între 45/75/105/135/165 (+50% daune bonus din atac ) și 90/150/210/270/330 (+100% daune bonus din atac ) daune fizice, în funcție de distanța străbătută în timpul ''Atacului devastator'' (distanța la care este aruncată în spate ținta crește și ea în funcție de distanța străbătută).''Atacul devastator'' se oprește pe durata ''Măcelului umbrelor'' și revine la încheierea acestuia. R - Hecarim invocă mai mulți călăreți spectrali și se năpustește înainte, provocând daune magice în linie dreaptă. Când asaltul se încheie, Hecarim creează o undă de șoc, făcând inamicii din apropiere să fugă îngroziți.Hecarim invocă mai mulți călăreți spectrali și se năpustește înainte, provocându-le {{ basedamage }} (+100% puterea abilităţilor) daune magice inamicilor loviți. Când asaltul se încheie, Hecarim creează o undă de șoc care-i terifiază pe inamicii din apropiere timp de {{ feardurationmin }}-{{ feardurationmax }} secunde (durata crește în funcție de distanța parcursă).Hecarim înaintează doar până la locația-țintă, iar călăreții parcurg mereu toată distanța. Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...