Lemonadeee 23 Posted July 12, 2019 1. Numele Campionului: Thresh 2. Dificultatea Campionului: 3/3 ( asta e parerea mea. Am jucat cu el peste 1500 de jocuri. Necesita timp sa-l joci asa cum trebe si sa faci engage ) 3. Pasiva : Damnare - Thresh poate strânge sufletele adversarilor care mor în apropierea sa, câștigând astfel permanent armură și puterea abilităților. 4. Q-ul : Condamnare la moarte Thresh leagă cu lanțuri un inamic și îl trage spre el. A doua activare a acestei abilități îl trage pe Thresh spre inamic. Thresh își aruncă coasa, provocându-i 80/120/160/200/240 (+50% puterea abilităţilor) daune magice primei unități lovite, pe care o amețește și o trage spre el timp de 1.5 secunde. În plus, primește ''viziune supranaturală'' asupra ei.La reactivarea abilității, Thresh este tras spre inamicul legat.Dacă abilitatea lovește un inamic, timpul ei de reactivare e redus cu 3 secunde. 5. W-ul : Calea întunecată Thresh aruncă un felinar care protejează campionii aliați din apropiere împotriva daunelor. Aliații pot da clic pe felinar pentru a ajunge la Thresh. Thresh își aruncă felinarul într-o locație-țintă. Dacă un aliat dă clic pe felinar, Thresh trage atât aliatul, cât și felinarul spre el.Dacă Thresh și maximum un aliat se apropie de felinar, acesta le oferă timp de 4 secunde un scut care absoarbe până la 60/100/140/180/220 (+0) daune. Puterea scutului depinde de numărul de suflete adunate. 6. E-ul : Tortură Atacurile lui Thresh se înlănțuie, provocând cu atât mai multe daune cu cât așteaptă mai mult între atacuri. Când este activată abilitatea, Tresh își aruncă lanțul, doborând toți inamicii din calea lui. Pasivă: atacurile de bază ale lui Thresh provoacă între 0 și 0 (+0) daune magice suplimentare, valoare ce crește în perioada în care nu atacă (în funcție de numărul total de suflete adunate, plus până la 100/125/150/175/200% din daunele totale din atac). Activă: provoacă 65/95/125/155/185 (+40% puterea abilităţilor) daune magice în linie dreaptă, pornind din spatele lui Thresh. Adversarii loviți sunt împinși în direcția loviturii, apoi sunt încetiniți cu 20/25/30/35/40% timp de 1 secundă.Folosește vraja înainte pentru a împinge și înapoi pentru a trage. 7. R-ul : Închisoarea O închisoare de ziduri care încetinesc inamicii și le provoacă daune dacă sunt dărâmate. Thresh creează în jurul său o închisoare de ziduri fantomatice. Campionii inamici care pășesc printr-un zid suferă 250/400/550 (+100% puterea abilităţilor) daune magice și sunt încetiniți cu 99% timp de 2 secunde, dar sparg porțiunea respectivă din zid. După spargerea unui zid, cele rămase nu mai provoacă daune și aplică doar jumătate din durata de încetinire. Un inamic nu poate fi afectat simultan de mai multe ziduri. Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...