Daniel 149 Posted December 25, 2024 1. Introducere și unelte necesare Mapping-ul pentru Counter-Strike 1.6 implică utilizarea editorului oficial al motorului GoldSrc, numit Valve Hammer Editor. Acesta este un program gratuit și esențial pentru a crea hărți personalizate. Unelte necesare: Valve Hammer Editor (versiunea 3.4 sau 3.5) Half-Life SDK (pentru fișierele de configurare și texturi) Compiler de hărți: ZHLT Tools (Zoner's Half-Life Tools) Counter-Strike 1.6 instalat (pentru a testa harta). 2. Configurarea Valve Hammer Editor 1. Instalare VHE: Descarcă și instalează Valve Hammer Editor de pe site-urile dedicate mapping-ului pentru CS 1.6. În configurare, adaugă calea către fișierele Counter-Strike 1.6. 2. Setare Configurație: Deschide VHE și accesează Tools > Options > Game Configurations. Adaugă jocul Counter-Strike și calea către fișierele .wad (texturi). Configurează executabilele de compilare în secțiunea Build Programs. 3. Crearea unei hărți simple Vom crea o hartă simplă cu o cameră mică, o textură de bază și un spawn point. Pasul 1: Crearea primului brush Selectează uneltele de pe partea stângă a editorului: Alege Block Tool (cutia verde) și creează un cub. Dimensiunea recomandată: 512x512x256 unități. Texturare: Apasă pe Texture Application Tool și aplică o textură din lista fișierelor .wad. Pasul 2: Adăugarea unui player spawn Din meniul Entity Tool (simbolul cu persoana), selectează info_player_start. Plasează entitatea în interiorul camerei. Pasul 3: Adăugarea luminii Folosește din nou Entity Tool și selectează light. Plasează lumina în centrul camerei. Pasul 4: Compilarea hărții Salvează fișierul în format .rmf. Din meniul File > Run, compilează harta. Verifică dacă apar erori în procesul de compilare. 4. Testarea hărții Mută fișierul compilat (.bsp) în directorul cstrike/maps. Lansează Counter-Strike 1.6 și tastează în consola jocului: map nume_harta Testează harta pentru a te asigura că totul funcționează. Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...